اخبار
 
جلسه آموزشی مهارت فرزند پروری و نقش خانواده در کاهش گرایش فرزندان و دانشجویان به سوء مصرف مواد مخدر در دفتر امام جمعه منطقه ارشق به همت مدیریت فرهنگی دانشگاه پیام نور واحد ارشق برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین ادارات منطقه و دانشجویان دانشگاه برگزار گردید طالبی امام جمعه منطقه ارشق بر لزوم همت عمومی جهت پیشگیری از سوء مصرف مواد تاکید کرد.
ایشان در ادامه افزود والدین با آموزش و یادگیری علوم و فنون پیشگیری باید فرزندان خود را از این برهه خطرناک و دام های اعتیاد که توسط دشمنان برای آنها پهن کرده اند به سلامت عبور دهند.
در ادامه یزداندوست مسئول ستادمبارزه با مواد مخدر شهرستان مشکین شهر چگونگی حمایت های این ستاد از برنامه های فرهنگی مبارزه با مواد مخدر را یادآوری و از نهاد امامت جمعه منطقه و دانشگاه پیام نور واحد ارشق  بخاطر زمینه سازی و برگزاری برنامه های فرهنگی مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر تشکر کرد.
سپس استاد نعمتی از کارشناسان حوزه خانواده و پیشگیری از اعتیاد شهرستان؛ کارگاه آموزشی مهارت فرزند پروری و نقش خانواده در کاهش گرایش فرزندان و دانشجویان به سوء مصرف مواد مخدر را برگزار نمود.




 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر